dilluns, 14 de juliol del 2014

Estocolmo, toma de contacto

Hola!!!
Hem arribat a l'aeroport més xicotet que havíem vist en la nostra vida!!!! Sense exagerar, desde que hem baixat de l'avió fins que hem ixit fora del tot a agafar el bus, haurem fet 50m!!! Jejejeje molt còmode!!!!

Hem fet 1horeta i mitja de camí amb bus fins a Estocolmo i allí Iván ha pogut descansar una miqueta ja que ahir diumenge, després d'arreplegar tot el sarao solament vam dormir 4hores i no vam poder descansar res!!!

Hem agafat el metro per a arribar a l'hotel Hilton!!!! Molt bé, gran, pijo i correcte, l'habitació xicoteta però super apanyà!!!

Ací les vistes i entorn de l'hotel: genial!!!

Hem dinat sà, com sempre i hem pegat una volteta per Södermalm la nostra illa/barri. Ens ha paregut una miqueta gris i els edificis lletjos!!! I molt poca gent pel carrer, també eren les 16h... Jajajaja

Després siesta a l'hotel, estem morts a canyaes!!! I a vore qui mos alçava a les 18h......  Mare meua, ens ha costat la vida!!! Hem anat caminant fins a Gamla Stan, l'illa que ocupa el casc antic de la ciutat, on es va fundar Estocolm.

Aquesta part si és molt bonica, carrers empedrats i estrets, cases amb façanes boniques, tendes i restaurants i ara sí una miqueta més d'ambient!!!

Casualitats de la vida que ens trobem a la nostra mestra de ceremònies en totes bandes!!!! Ens persegueix!!!

Després metro i una altra volteta per Södermalm però per l'oest, hem acabat sopant en un japo, que raro!!! Jejeje

A les 22h en casa i a dormir i demà sense despertador!!! Que estem de honeymoon!!!! El buffet ens espera, que s'apreparen els suecos!!!!!! 😂😂😂

Bona niiiit!!!!

2 comentaris:

1. Xe!! Quines cares porteu...

I si!! Jo no se com m'apanyeee que estic x totes bandes i mai isc de Barcelona!! xDDD